Huhu browse2 FB terjumpa pic nih kat FB sorang geng ....so sape kenal ni kete drag sape..? Kete Legend ni....memang terbaik ..Aku beruntung gak sebab pernah dok dlm cockpit kete nih...Keicar King... Posted via DraftCraft app
Event 2 hari kaw kaw drag action, if mane2 geng nak cari business partner dari kalangan Dragster sane time ni la korang patut ikut sebab semua dragster selurug Thailand akan berkampung kat Bangkok Drag Avenue untuk rebut Top 10 Dragster paling laju dikalangan dargster2 thai...tak lupa dah penat2 tgk drag kita pi shopping lak la.....no worries , aku sendiri akan escort korang sepanjang trip nih ,,,so untuk 1st timer yg baru nak tgk negara org ..jgn risau aku guide korang nanti ..Bila lagi nak maju kalo kita tak pi menimba ilmu kat negara orang.
DETAIL Package untuk Trip ni,
Deposit rm150 for 1 pax ...limited seats By Flight (KUL - BKK - KUL) Date: Dec 2012 Price: RM1250 1 PAX (Children diff. Price) *Payment Made before 1 Nov 2012 for advertise price above. Late payment differen
t price tq.
Package include :-
- Flight Ticket
- Hotel + Breakfast
- Tour Bangkok
Our Track Record (Group Joining Our Trip)
1- Ujang & Garage 9 Crew
2- Jilid & Ns Garage Crew
3- Mat Poon & Crew
4- Mat Penang & Crew Setiawangsa Msports Crew
5- Mr Suhaimi Putera Racing
6- Compactmotorsports Crew
& many secret msports trip ....
CALL/sms/whatsapp 017 377 4331 (FITRI) or e-mail to global_msports@yahoo.com
Huh tak terkata... Amacam guys, agak2 rasanya kete ni dah buat timing tak..? Bape Sec agaknya 0-400m. Sape ade info leh reveal skit...Tq bro Kuan Qin for the pictures...
Our partner from Daihatsu Club Thailand in action at K-CAR 2012 Round 3 In Kaeng Krachanh CIRCUIT.....Result will be update soon, Hope someday we can race together over there soon. Thumbs up to our friends over there..nice event :)..
Keicar4Life
red_k@fitri@ahyam
More pic click >>> http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150891067176856.405824.617136855&type=3