Keicar4Life 660t Hall of FAME

Keicar4Life 660t Hall of Fame 2015(Based on SDB season 2015, 1/4 Mile Drag)...... #1 ADD by Ann Garage / Zhaa Garage , 12.910s ...... #2 MAN by Liena Racing , 14.1s .... #3 AEU by Ann Garage/Zha Autogarage , 14.8s ..... #4 ? ..... #5 ? ..... more coming soon .......(UPDATE October 2015)

Welcome #keicardragaddict #keicartrackjunkie

Welcome #keicardragaddict #keicartrackjunkie

Saturday, February 5, 2011

RESULT MUSC Cyberjaya Drag Round 1 , 2011 Cat Keicar >1000t




















MUSC Cyberjaya Drag Round 1 , 2011
Update Result:-
Keicar <1.0cc>(CM 159)
2nd - Iskandar Zulkarnain Ali, East Sun Resources, Selangor
3rd - Azizul Faiz Abd Aziz, Lizard Speed

List Geng CompactMotorsports yang join,
1- Kenzo
2- Makitam @ Chuan
3- Kereta_Buruk ! PokLoh
4- Kereta @ Din


Total MACHINE yang join 11 buah , cambiasa Machine dari Ann Racing Dev/Edy Garage (KL), Max Garage (Kelantan), Pakya Garage (Melaka), Lizard Speed (KL) etc. Event berjalan dengan lancar dengan cuaca begitu panas. Beberapa masalah teknikal dialami oleh para Keicar Dragger ..yang paling serious dialami oleh Machine Apis Autowork , masalah dalaman engine menyebabkan machine semput2 and tak dapat perform.

Setup terbaru Machine dari
Ann Racing Dev/Edy Garage dengan bersenjatakan Intercoller Ais menjadi perhatian semua yang hadir, yang pasti ia sangat berguna dalam keadaan sekeliling yang panas, dan akhirnya tempat pertama dengan jayanya dalam gengaman setelah berhempas pulas bertarung.

Sedikit info dari pihak penganjur, bermula Round 2 dan seterusnya akan ada kutipan point untuk setiap penyertaan , yang kalah akan dapat 1 point ...yang menang semestinya point yang tinggi....point akan dikumpulkan sehingga round terakhir dan akan dikira ..point paling tinggi akan diisytiharkan Overall Champion bagi setiap Categori yang disertai .

Congrats to yang menang ...yang kalah cuba lagi ....

Keicar4Life
red-k @ Fitri

Some pictures :-























































































No comments:

Post a Comment