Keicar4Life 660t Hall of FAME

Keicar4Life 660t Hall of Fame 2015(Based on SDB season 2015, 1/4 Mile Drag)...... #1 ADD by Ann Garage / Zhaa Garage , 12.910s ...... #2 MAN by Liena Racing , 14.1s .... #3 AEU by Ann Garage/Zha Autogarage , 14.8s ..... #4 ? ..... #5 ? ..... more coming soon .......(UPDATE October 2015)

Welcome #keicardragaddict #keicartrackjunkie

Welcome #keicardragaddict #keicartrackjunkie

Monday, February 7, 2011

Sleeping 660t Fighter....

Nih aku nak story skit pasal machine nih ...antara 660t paling laju dalam semenanjung nih. Machine build by Acat & Ujang from AMN Maju Auto. Lama tak join event sebab dalam proses upgrade ...spec lama machine nih pon dah cukup laju and bukan calang2 1000t bleh kalahkan machine nih.
Nak tau spec kene tanya acat and ujang ...aku pon tak berani nak citer takut salah, dari picture engine bay tuh yang nampak blok dah tentu 660t , intake custom and banana made by ADM Speed lain2 tuh tgk sendiri.
Machine nih banyak kali dah join event drag tak kira kat MUSC , Bukit Rambai Melaka ....tak lupa gak kat SDB. Masih tak menghampakan bagi 660t selalu gak naik podium walau terpaksa bersaing ngan 1000t yg laju2 kat luar tu.
Aku pon malas bebel byk enjoy the picture ......

Keicar4Life
red-k @ Fitri

More pic below:-



19 comments:

  1. knp mcm 660 Speed drag n DAD tidak ada dlm blog ini... Sedang kereta ADM speed lebih mereta laju dr kereta ADM speed .....Ramai org mengatakan blog Keicar4Life memang berat sebelah....Kali ini saya memang ... caya lah!!!

    ReplyDelete
  2. takde dlm ni sebab aku takdak info ,,,,,ko email laa....ko tgk belah kanan tuh ,,,kan aku ckp kalo ade info sms .......yaperda...kalo rasa berat sebalah takyah baca laa ..bukan aku mintak bayar pon ,,agak2 kalo rasa nak luah perasaan live call aku ..no terpampang kat tepi tuh ..

    ReplyDelete
  3. aku baca2 coment ko nih dah aaa dua kali post ,,sumpah aku tak paham ....geng OEMM pon aku kenal gak ...brahim tuh punya sporting kalo aku tanya soalan ...cuma tak cukup info jek nak buat review ....

    ps- dari komen ko tuh aku rasa ko maksudkan kenapa aku tak review kete speed drag ...kete d-one ...kete oemm kan ? hehe ...

    satu lagi blog nih nak unite semua geng kcar buka pecah belah harap maklum ...aku sebagai owner blog nih ,,,tiap2 musc aku dtg n campur ngan semua kaum ..huh ..

    ReplyDelete
  4. nih yg aku post belah kanan atas sekali ,,,sebelom sape tgk blog nih pon dah nampak ...
    About Me
    My Photo

    Fitri @ red_k
    I enjoy modding Keicar ...Do you ..?Feel free to share with me any motorsports event ,modding engine tips etc and i will update it ASAP. Call 017 377 4331 or email global_msports@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. ke ko tak reti english ,,,nak aku translate ,, ?

    ReplyDelete
  6. ke ko ada machine nak game ngan kete atas tuh ..? ko nak aku sampaikan kat owner ?

    ReplyDelete
  7. main kcar nih takyah musuh2 ...buang masa ...kita geng ngan semua ,,,dlm trek kita bersaing ...kat luar kita kongsi minat ..tak kira laa kita dari belah mane ..

    ReplyDelete
  8. yam ko tulun translate kan la ikut slang budak tu...xde skolah tu...

    ReplyDelete
  9. bka game..ad brani~~`

    ReplyDelete
  10. bro mamat puchong,ni semua misunderstanding la,
    betul cakap red k tu,kalau nak share kena la bgtau owner blog dulu,baru la bleh cite..
    kita masuk rumah orang pon mesti kena bagi salamkan..
    takde erti kata pilih bulu kat sini,semua unite..
    xperlu diperbesarkan hal2 mcm ni,
    sori kalau ada salah silap,aku newbee je..
    peace brother,once motorsports,forever motorsports.. Smile..

    ReplyDelete
  11. nak soh bukak game la tu

    ReplyDelete
  12. Aku ada dgr cite DAK ni bukak game ngn dak ganu. menang dlm game MUSC menang. tu ase nak kasi panas jer soh bukak game lg la tu.

    ReplyDelete
  13. haha ,, malas translate ehehe ,..macam aku ckp ,,kita nih main kcar dunia kecik ....luar kita kawan ..dlm trek kita bersaing ngan sihat ,,hehe ,,,perangai pecah belah nih ...perangai zaman batu ,,,camne nak maju camni ...

    ReplyDelete
  14. tak masuk internet xglamour bro red_k..nanti p mana2 org xkenal..hahahahaha..tu yg memberontak tu..kehkehekeh..

    -pokokcherry-

    ReplyDelete
  15. budak2 lg nih yam..biorkn aje..wat saket pale nk bertelagah bagai..

    ReplyDelete
  16. yup btul bdka2 lagi nih ...haha tak reti nak layan msports ngan aman hehe ..

    ReplyDelete
  17. Aku pun bengang ngn ayam ni..kenapa ko masukkan kancil je haaaaa!!! Ko mmg pilih bulu la ayam!!! Ko kata ko adil tp ko tidak...aku dh x tahan ngn prangai ko!ko asik pilih bulu..ko jahat! Ko jahat! Jahat nya kamuuuuuu!(Lagu stacey)...

    Skang ni aku cabarkau...masukkan review keta CAMRY aku!!!kalo x masukkan maknanya ko mmg pilih bulu keta kancil je!dammit nye ayam!!!

    ReplyDelete
  18. haha cam sial ...hehe ade bran ...aku ade TAG I Love Camry ...serious ...belilah kalo ko sayang camry ko heheh ..

    ReplyDelete