Keicar4Life 660t Hall of FAME

Keicar4Life 660t Hall of Fame 2015(Based on SDB season 2015, 1/4 Mile Drag)...... #1 ADD by Ann Garage / Zhaa Garage , 12.910s ...... #2 MAN by Liena Racing , 14.1s .... #3 AEU by Ann Garage/Zha Autogarage , 14.8s ..... #4 ? ..... #5 ? ..... more coming soon .......(UPDATE October 2015)

Welcome #keicardragaddict #keicartrackjunkie

Welcome #keicardragaddict #keicartrackjunkie

Tuesday, December 27, 2011

More info regarding Super Kei Compact race at SNF 2012

Ok guys dari info and document yg aku dpt ...ade perubahan ketara regulation SNF 2012.

- Kapasiti engine yang bleh digunakan 660t , 850cc na & 1000cc na
- Hanya 660 cc jek yg dibenarkan turbocharged
- 850 cc & 1000 cc hanya bleh na jek.
- Mod macam2 dibenarkan utk 660t ..blok jek mesti 660 ..INGAT Takbleh upgrade blok ..lupakan jek laa korang nak grind huruf EJ ke ED ke ..pastu nak tampal EF kat blok tuh ,,,,kompom kepakaran pihak Organizer dpt kesan hehehe
- Penggunaan Engine Management ape2 pon dibenarkan
- Penggunaan NOS pon dibenarkan ...(kalau korang mampu la haha)

MORE info try tgk doc bawah aku dah scan ,,,

Pasal safety lak ...same jek cam tahun lepas n skit jek perubahan korang baca sendiri kat bawah tuh.

Overall aku memang sokong habis n setuju btul ngan regulation baru nih, baru la scene modifikasi kcar ni akan makin berkembang ...pomen2 bawah pokok ...pomen2 terulung semua bleh kuar skill utk market wshop masing2. Insyallah dgn perubahan yang positive nih ramai akan dtg support . Aku sebagai Admin Keicar4Life & CompactMotorsports akan support kaw2 ...aku tak tagih $$ pon ,...janji Motosports ...

Ingat ..satu jek yg penting utk kita makin maju ...jauhi perasaan hasad dengki ...kat luar kita kawan dlm trek kita bersaing ...dunia Msports nih kecik ...kutuk sane kutuk sini pon tak guna ...ibarat ludah kat langit kene kat muka sendiri ...org ade mata bleh nilai ....berdosa guna hukum ALLAH utk keselesaan diri sendiri.

ps - kalau ade pape pembetulan leh info aku ,,,time meeting tuh aku tak dapat hadirkan diri sebab ade hal kat wshop ...sorry tak dpt hadir ,,aku hantar wakil jek..

Keicar4life
fitri @ red_k






.........

No comments:

Post a Comment